3/9 Tindra

Nog om mig och mer om min underbara dotter. Tindra Amy Klara heter denna vackra prinsessa. För ett och ett halvt år sedan fick jag reda på att jag var gravid, var då 19 år och hade inga planer på att skaffa barn. Efter några om och men bestämde vi oss ändå att inta nya roller i livet, att bli föräldrar! Wow vilken omställning, från att bara ha sitt eget liv att styra och bestämma över till att helt plötsligt ha ansvaret för ett litet liv till. Men oj så lyckliga vi blev den dagen hon bestämde sig för att träffa mamma och pappa! 29 december 2012 var jag plötsligt MAMMA! Idag är hon 8 månader och vi tar oss an alla utmaningar som livet innebär:) lyckan den som fått ett barn<3
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0