23/9 Hältan borta

Ikväll när jag var till stallet så sprang jag lite mer med Flower, och hältan var faktiskt som bortblåst! Herregud vad skönt om det faktiskt var så enkelt som en stukning i hagen! Jag tog henne även på volten i bägge varv och sprang på vägen med henne som avslutning. Nån dag med promenader så är hon redo att ridas igen:) och eftersom att tiden är så knapp för mig så hoppas jag att min kompis Katarina kan rida Flower lite åt mig så att hon kommer igång. Jag hoppas att både jag och Katarina kan få tävla lite till våren och sommaren, det är ju faktiskt typ 5 år sedan jag tävlade sist! 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0