9/9 Min kära lilla ponny

Well, eftersom jag berättat om min familj och min stora häst så kan jag lika gärna berätta att jag faktiskt har en ponny till! En D-ponny som heter Remember Me. Henne köpte jag för 9 år sedan, och henne har jag tävlat upp till Regional med. Hon är 143 cm och är efter Lofty Roderic och undan Julie. Detta är mitt allt på joden verkligen men nu har jag kommit till en punkt i livet där jag inte kan ha kvar henne och nu säljer jag henne! Här har ni länken om ni vill läsa mer om denna underbara ponny:
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=745868
 
 


Kommentarer
Jeanette

Superfin ponny! Hon är släkt med min första ponny som jag hade när jag var liten. :)

Svar: Tack! Ja hon är helt otrolig:) va roligt, säkert lika talangfull den med! :)
donslegro.webblogg.se

2013-09-22 @ 13:28:59
URL: http://jeeanette.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0