3/9 Hollywood

 

Wow alltså! såg precis ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar och jag måste faktiskt säga att Maria verkligen är så himla störtskön. Den härliga "energi"drinken som hon gjorde till henne och sonen va nog bland det värsta jag skådat! haha. Jag undrar verkligen vad som cirkulerar i hennes huvud hela tiden. Hon verkar ju jättedum och korkad men jag tror faktiskt att hon är riktigt smart. Att ta sig från lilla sverige till att gifta sig med en "Hollywoodman" kräver inte enbart blondt hår och stora tuttar. Att ta sig in i kretsarna bara är ett mysterium. Alla vill ju bli en stjärna och hamna på tv eller film när de söker lyckan och framgången i Hollywood men de är en så liten liten procent som faktiskt lyckas. Då har man antingen talang eller så är man j*vligt smart! Det är dom tjejerna som får chansen att träffa männen. Producenterna, skådespelarna, plastikkirurgerna, mäklarna och alla titlar de nu kan bära! Tycker att de ska ha lite credit för att ha lyckats. Frågan är ju dock om det är för kärleken eller pengarna? Jag är inte säker, men jag tror däremot att kärlek kan växa fram. Kanske är det kärleken till pengarna? att man blir attraherad när man vet att mannen kan försörja och skämma bort en? hmm, det får nog förbli ett mysterium. Mitt liv tänker jag spendera som Värmlandsfru ;) har redan min rika man som skämmer bort mig och skulle aldrig någonsin flytta någon annanstans. Med det sagt får ni en tjusig bild på Maria och gänget!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0