21/9 Ingen ridning!

Tjohej! Igår när jag kom till stallet efter en vecka borta pga sjukdom så hade jag med mig Katarina, hon skulle prova sin dressyrsadel på flower och hon ville även provrida också eftersom att hon har sålt sin ponny nu. Självklart upptäckte vi att hon var halt... Haltade rejält på både höger fram och bak så vi antog att hon hade ramlat i hagen. Det var bara att packa ihop oss och åka hem igen. Ville inte ta ut veterinär än heller då det uppkom så plötsligt. Idag mådde hon däremot såååå mycket bättre och hältan var nästan helt borta så jag hoppas på att den försvunnit helt om några dar och att det bara var en stukning. Annars får hon besöka farbror doktorn! 
 
Tjockismagen!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0