9/9 Mysdag

Idag har jag och min lilla Tindra tagit oss en liten slappdag! Nicklas kom hem från norge nu i morse så han kom upp å sa hej till oss när vi vaknade. Det är så mysigt så jag vill nästan svimma ;) Efter en hel vecka ifrån varandra så är det ganska efterlängtat. Vi åt frukost allihop och efter det somnade tindra i mitt knä å vi sov båda två i soffan ett tag. Superhärligt när det händer för det är endast få tillfällen som hon gör så nu när hon blivit så stor! Nu sitter hon och leker i babygymmet och kollar på Babblarna på tvn! Min räddare i nöden när man vill få nånting gjort. 
However, idag vet jag inte vad det bjuds på faktiskt mer än att vi säkert hittar på nåt hela familjen. Jag hoppas att jag kan uppdatera med nånting roligt framöver dagen iallafall för det är ju de händelserika inläggen man vill läsa, right? ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0