10/9 Badhuset

Idag har jag, Tindra, Elin och Joline åkt till Torsby och där besökte vi Torsbybadet. Det här har varit den bästa dagen i min dotters liv och det kommer absolut att bli många fler besök på badhuset framöver. Tindra och Joline plaskade runt i vattnet och det kändes så gott i mitt mammahjärta att se henne så lycklig:D Efteråt tog vi oss en fika och åkte in till Ica i Torsby för att köpa tom kha krydda för det finns inte i Sunne. När vi var påväg hem till Sunne kan ni ju gissa vad vi insåg efter några km;)? Elins telefon var borta! Jag ringde till den och det snälla butiksbiträdet på Ica hade det till reda så vi vände tillbaka och hämtade det:) efter denna dag var min dotter jättetrött och nöjd:)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0