3/9 Indian Flower

För att få detta med presentationer hit och dit överstökat så kör jag med en sista på min häst. Ni kommer ju få se henne många gånger framöver så det är ju bra att få veta vem hon är innan. 
Hon heter Indian Flower men kallas bara för Flower, och hon är ett Engelskt Fullblodssto född 2006 e: Indian Lodge. Flower köpte jag av en slump vintern 2011 (tror jag de var) av en tjej i Forshaga. Ett halvår tidigare hade jag och min kompis varit dit och provridit Flower och hennes bror för att vi senare skulle få dem gratis! Dock fick hon en till intressent på henne och jag ville ju egentligen inte köpa häst och tackade därför för mig. Ett halvår senare fick jag ett mejl av henne. Hon hade då fått Flower tillbaka och eftersom hon inte kund. Ha kvar henne fick jag köpa henne billigt, kunde inte motstå att tacka ja eftersom att man inte får en sådan här chans mer än en gång i livet och nu hade jag blivit erbjuden två gånger!! Hämtade hem henne och provrör henne här hemma vilket resulterade i en handledsfraktur, en knäckt nacke och ett snett vridet bäcken! Mer om det i ett senare inlägg. Nu efter graviditeter och hältor är vi igång igen och jag kan inte vara en lyckligare hästtjej än när jag är med henne!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ellsberg.blogg.se

Jag är en hästgalen morsa som älskar livet och vad det har att erbjuda!

RSS 2.0